SONY SRS-X11, SRS-X33 & SRS-X55

SONY SRS-X11, SRS-X33 & SRS-X55
Nowe przenośne głośniki bezprzewodowe Sony

Firma Sony zaprezentowała trzy nowe przenośne głośniki bezprzewodowe, które zapewniają znakomity dźwięk i wygodę przy słuchaniu ulubionych nagrań. Modele SRS-X11, SRS-X33 i SRS-X55 łączą małe wymiary z dużą mocą dźwięku. Dzięki technologiom Bluetooth® i NFC™ pozwalają błyskawicznie podłączać inne urządzenia i odtwarzać muzykę w transmisji strumieniowej. Dodatkową zaletę stanowi funkcja zestawu głośnomówiącego, pozwalająca pogodzić słuchanie ulubionych utworów z rozmowami przez telefon.

Wysoka jakość dźwięku przesyłanego przez Bluetooth® to zasługa nowo opracowanej przez Sony technologii audio LDAC™, którą zastosowano w modelach SRS-X33 i SRS-X55. Pozwala ona transmitować przez łącze Bluetooth®[1] nawet trzykrotnie więcej danych niż obecne systemy bezprzewodowe. Tak przesyłana muzyka brzmi o wiele lepiej[2]. W uzyskaniu piękniejszego dźwięku z głośników SRS-X33 i SRS-X55 pomaga kilka innych technologii Sony, takich jak S-Master™, DSEE™(Digital Sound Enhancement Engine) czy ClearAudio+™. Ich połączenie zapewnia mocniejszy bas, większą czystość brzmienia i bogaty, finezyjny dźwięk.

SRS-X11: kostka muzyka


SRS-X11 jest najmniejszym głośnikiem w ofercie: ma kształt sześcianu o boku 61 mm. Mimo to jego moc wynosi 10 W, a dwie membrany bierne zapewniają bogaty, głęboki bas.

Funkcja Speaker Add pozwala połączyć dwa głośniki SRS-X11 i uzyskać dwukrotnie większą moc (w trybie Double) lub prawdziwy efekt stereo (w trybie Stereo).

Wewnętrzny akumulator wystarcza na mniej więcej 12 godzin[3] — czyli cały dzień bezprzewodowego słuchania.

Sprzedaż głośników SRS-X11 rozpocznie się w kwietniu 2015 r. Będą one oferowane w 5 odmianach kolorystycznych (czarnej, białej, różowej, niebieskiej i czerwonej) i dostarczane w komplecie z paskiem silikonowym, który ułatwi przenoszenie.

SRS-X33: mniejsze wymiary, tak samo świetny dźwięk


Nowy głośnik SRS-X33 ma wymiary 185 x 60 x 59 mm — i chociaż jest o 20% mniejszy od swojego poprzednika SRS-X3, nie ustępuje mu jakością dźwięku. Doskonale nadaje się do słuchania muzyki w promieniach letniego słońca: jego wewnętrzny akumulator wystarcza na cały dzień słuchania — dokładnie na 12 godzin[4].

Całkowita moc wyjściowa tego dwukanałowego głośnika wynosi 20 W. Dwie membrany bierne nadają basowi większą głębię i pozwalają zwiększać głośność bez obaw o powstanie zniekształceń.

Model SRS-X33 będzie dostępny od maja 2015 r.w wersjach w kolorze czarnym, białym, czerwonym i niebieskim.

SRS-X55: głośnik na każdą sytuację


Model SRS-X55 zwraca uwagę stylowym wzornictwem i wyznacza nowy standard jakości dźwięku z głośnika o niewielkich wymiarach. 2.1-kanałowy system z dwiema membranami biernymi ma moc wyjściową 30 W — wystarczająco dużą, by dobrze bawić się ze znajomymi.

Wbudowany akumulator na 10 godzin odtwarzania[5] gwarantuje mocny dźwięk, który umili pracę i pozwoli zaprezentować przyjaciołom najnowsze odkrycia muzyczne.

Głośnik SRS-X55 będzie dostępny od maja 2015 r. w wersjach w kolorze czarnym, białym i czerwonym.

[1] Bluetooth A2DP, SBC (328 kb/s, 44,1 kHz)

[2] Do uzyskania wysokiej jakości dźwięku w transmisji bezprzewodowej konieczne jest urządzenie muzyczne zgodne z LDAC, takie jak Wallkman® NW-ZX2. Zgodność odtwarzacza Walkman® NWZ-A15 zapewni aktualizacja wewnętrznego oprogramowania zaplanowana na kwiecień 2015 r.

[3] Czas pracy przy włączonej funkcji Bluetooth®; wydajność akumulatora zależy od warunków pracy.

[4] Czas pracy przy włączonej funkcji Bluetooth®; wydajność akumulatora zależy od warunków pracy.

[5] Czas pracy przy włączonej funkcji Bluetooth®; wydajność akumulatora zależy od warunków pracy.

Sony Corporation jest czołowym producentem sprzętu audio, wideo, rozrywkowego, telekomunikacyjnego i informatycznego oraz podzespołów elektronicznych przeznaczonych na rynek masowy i dla odbiorców profesjonalnych. Działalność w segmentach muzyki, filmu, rozrywki komputerowej i Internetu zapewnia Sony wyjątkową pozycję: światowego lidera w branży elektronicznej i rozrywkowej. Skonsolidowany obrót Sony w roku obrachunkowym, który zakończył się 31 marca 2014, wyniósł w przybliżeniu 75 miliardów dolarów USA.

Ogólnoświatowa strona www Sony: http://www.sony.net

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj