KAMPANIA MLECZNA

KAMPANIA MLECZNA

Czy dojne krowy mogą przyciągnąć nowych słuchaczy do filharmonii? Mogą! Udowodnili to Niemcy z Dortmundu

Konzerthaus Dortmund w obecnym sezonie zwiększył liczbę sprzedanych biletów, organizując dość niezwykłą kampanię reklamową, której bohaterkami zostały… mleczne krowy. Jej przebieg wydaje się dość karkołomny, ale przecież skuteczny.

Od pewnego czasu wiadomo, że muzyka klasyczna zwiększa mleczność tych zwierząt. Artyści z filharmonii w Dortmundzie udają się więc do okolicznych obór, by wspomagać swoimi interpretacjami produkcję „białego złota”. Trzoda jest traktowana nie tylko muzyką na żywo, ale także wykonaniami płytowymi. Uzyskane przy tym mleko – wraz z umieszczonymi informacjami o programie Konzerthaus Dortmund oraz notkami na temat aplikowanej przy udoju twórczości – trafia do sklepów, poszerzając świadomość, wrażliwość oraz skłonność mieszkańców miasta do kupowania biletów i abonamentów.

W ten sposób cel zostaje osiągnięty. Proste? Proste!

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj