MOLAMI

MOLAMI
Słuchawki Bight kosztują od 150 € wzwyż Najnowsze trendy modowe w śmiałych konceptach szwedzkiej projektantki Markę Molami stworzyła Maria von Euler, absolwentka wzornictwa, która swoje pierwsze dizajnerskie doświadczenia zdobywała w firmie Zound Industries, specjalizującej się w produkcji słuchawek w krótkich seriach i według oryginalnych pomysłów. Szwedka postanowiła pójść krok dalej z zamiarem przekształcenia banalnych słuchawek w wyrafinowane obiekty łaczące najwyższe walory użytkowe z nowoczesnym wzornictwem oraz aktualnymi tendencjami w świecie fashion. Rezultatem są trzy linie produktów - Bight, Twine i Pleat - które wyróżniają się dość przemyślną formą oraz ekskluzywnością, podkreśloną zastosowaniem m.in. skóry, satyny, jedwabiu, złota i srebra. Kobietom na pewno idee mieszkanki Szkokholmu spodobają się. Chłopaki pewnie woleliby coś, co zawierałoby duża ilość kewlaru i tytanu... Strona Molami - click here Model Pleat - 400 € Twine na pierwszy rzut oka w ogóle nie przypominają słuchawek. Cena - 300 €





Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj