TIDAL x MERCEDES

TIDAL x MERCEDES
Serwis TIDAL będzie dostępny w samochodach Mercedes-Benz już od 2018 roku.

Mercedes-Benz i TIDAL – światowa platforma muzyczna i rozrywkowa – ogłosiły długoterminowe partnerstwo. Już za kilka miesięcy klienci Mercedes-Benz, którzy połączą swój samochód z inteligentną siecią Mercedes me, uzyskają bezpłatny dostęp do serwisu TIDAL HiFi. Dzięki temu na swoim odtwarzaczu w samochodzie, ale także na smartfonie czy odtwarzaczu domowym, przez 12 miesięcy będą mogli bezpłatnie słuchać ponad 50 milionów utworów muzycznych, oglądać ponad 185 tysięcy wideoklipów oraz wybierać spośród setek gotowych, tematycznych playlist muzycznych stworzonych przez ekspertów ze świata muzyki.

TIDAL to nie tylko serwis oferujący w 52 krajach streaming muzyki w bezstratnej jakości, ale także aplikacja, dająca dostęp do różnych treści muzycznych w jakości HiFi oraz do ekskluzywnych wydarzeń zbliżających fanów do ich ulubionych artystów. W ramach TIDAL X organizowane są koncerty, strefy meet & greet, konkursy z nagrodami w formie biletów czy transmisje live z muzycznych eventów z udziałem takich artystów, jak JAY-Z, Beyonce, Bon Jovi, Nicki Minaj, Damian Marley, Lil Wayne, Alicia Keys i wielu innych.

„Dzięki współpracy z TIDAL, zagwarantujemy klientom inteligentnej sieci Mercedes me wyjątkowe przeżycia i rozrywkę. Nasi klienci będą mogli słuchać muzyki i oglądać wideo w domu lub w podróży praktycznie bez ograniczeń. Dajemy im też możliwość ekskluzywnego kontaktu z artystami lub doświadczania ich muzyki na żywo” – wyjaśnia dr Jens Thiemer, wiceprezes ds. Marketingu Mercedes-Benz Cars.

Mercedes-Benz i TIDAL zainaugurują swoją współpracę ekskluzywnym koncertem, który odbędzie się podczas me Convention na zbliżających się targach Frankfurt International Motor Show (IAA). Koncert odbędzie się w piątek 15 września 2017 r., a wykonawcę poznamy już wkrótce. Bilety na to wydarzenie będą mogli zdobyć uczestnicy me Convention logując się do eventowej aplikacji. Dodatkowa pula biletów zostanie rozdana w kanałach social media TIDAL i Mercedes-Benz.

Od 2018 r. każdy klient Mercedes Me otrzyma bezpłatną 12-miesięczną subskrypcję TIDAL HI-FI. Po tej bezpłatnej próbie klienci będą mogli nadal korzystać z subskrypcji TIDAL i posiadać dostęp do albumów, life streamingów i koncertów Tidal X za 19,99 PLN miesięcznie (jakość PREMIUM) lub 39,99 PLN miesięcznie (jakość HI-FI). Na stronie www.tidal.com znajduje się kilka playlist od marki Mercedes-Benz – „Ready for the road trip by Mercedes-Benz”. Oto jedna z nich:

O me Convention
W ramach targów motoryzacyjnych IAA we Frankfurcie marka Mercedes-Benz oraz South by Sothwest (SXSW) organizują pierwszy zjazd platformy Mercedes me. Do udziału w tym inspirującym, futurologicznym wydarzeniu, które odbędzie się 15 i 17 września 2017, organizatorzy zaprosili szereg ekspertów z dziedziny technologii, wzornictwa oraz z branży kreatywnej. W ramach platformy #createthenew poruszą kilka ważnych tematów dotyczących przyszłych rozwiązań i zjawisk m.in. kreatywności (New Creation), urbanistyki (New Urbanity), przywództwa (New Leadership), rzeczywistości (New Realities) czy prędkości (New Velocity). Tematy te będą omawiane w ramach warsztatów, panelów eksperckich czy prelekcji – zarówno w stworzonych na ich potrzeby przestrzeniach współpracy, jak i na interaktywnych platformach. Zjazd me Convention odbędzie się na terenie Festhalle we Frankfurcie w iście festiwalowej atmosferze, a to dlatego, że towarzyszyć mu będą specjalne występy i imprezy, a także koncerty, które odbywać się będą w Bahnhofsviertel na terenie stacji kolejowej. Więcej informacji na temat wydarzenia, występujących na nim ekspertów oraz imprez mu towarzyszących można znaleźć na stronie www.me-convention.com

O TIDAL
TIDAL to globalna platforma rozrywkowa stworzona dla fanów przez artystów z całego świata. Użytkownicy TIDAL cieszą się dostępem do unikalnej zawartości, która bezpośrednio łączy artystów z fanami na wiele sposobów. Serwis oferuje bezstratną jakość dźwięku, jak na płycie CD, wideo o wysokiej rozdzielczości, możliwość odkrywania nowych artystów poprzez TIDAL Rising i unikalne przeżycia dzięki TIDAL X. TIDAL jest dostępny w 52 krajach z katalogiem ponad 50 milionów utworów oraz 185 000 materiałów wideo w wysokiej jakości.

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj