SONUS FABER LILIUM

SONUS FABER LILIUM

Jest ciężka, drewniana i sążnista, a mimo to występuje jako modelka

Tego rodzaju filmiki były do tej pory domeną Fashion TV, ale odkąd kupowanie hi-fi, zwłaszcza drogiego, stało się sprawą mody i najnowszych trendów, producenci audio coraz częściej sięgają po metody promocji znane z branży krawieckiej. Czy z dobrym skutkiem? Dokumencik prezentujący Lilium jest nawet sympatyczny, ale czy tworzy zapotrzebowanie na tego rodzaju sprzęt? Oglądalność takich produkcji jest minimalna, a częste zmiany własnościowe w branży sugerują, że biznes nie do końca kręci się dobrze. W maju br. na przykład konsorcjum Naima i Focala zostało wykupione przez francuską grupę kapitałową Naxicap. Gdyby dotychczasowi udziałowcy mieli nadzieję na grube zyski, z pewnością nie pozbywaliby się dobrych marek. Uznawanych przynajmniej w audiofilskim światku, który jednak – jak się okazuje – nie jest w stanie utrzymać nawet najbardziej znanych firm.

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj