Amerykański projektant przygotował specjalną serię ubrań i akcesoriów utrzymanych w stylu legendarnego gitarzysty i jest to chyba najlepsza wiadomość dla fanów tego muzyka od czasu pojawienia się informacji, że bywa regularnie widywany w okolicach leśniczówki Pociecha w Puszczy Kampinowskiej. Kolekcja jest – rzecz jasna – limitowana, a wszystkie jej części mają specjalne sygnatury. Tworzą ją m.in. żakiety, szale, koszule, buty, torby i paski zgodne z wizerunkiem Mistrza. Miłym uzupełnieniem są portrety Jimiego. Ceny zaczynają się mniej więcej od 500 dolarów wzwyż.
John Varvatos to chyba najbardziej „muzykalny” projektant odzieży męskiej na świecie – stale sięga do amerykańskiej i światowej tradycji show-biznesu i rock’n’rolla, a w jego kampaniach reklamowych często pojawiają się najsłynniejsi wykonawcy. W ostatniej jesienno-zimowej kampanii wystąpił np. Willie Nelson wraz z synami, a wcześniej byli to Iggy Pop, Alice Cooper czy Dave Matthews. Warto też dodać, że Varvatos jest bardzo mocno związany z audiofilską firmą McIntosh, pełniąc rolę nieformalnego ambasadora tej marki. Amerykański projektant napisał również książkę „Rock in Fashion”, którą powinien sobie kupić każdy muzyk, któremu się wydaje, że wystarczającym elementem budowania wizerunku jest wyciągnięty T-shirt ze zbereźnym napisem.
Na zakupy zapraszamy tutaj.