Niewielkie gabaryty, brak plączących się kabli i prostota użytkowania w połączeniu z wysokiej klasy dźwiękiem to najważniejsze zalety soundbarów, które odpowiadają dziś na potrzeby nawet najbardziej wymagających miłośników domowej rozrywki. Samsung stale poszerza ofertę tych urządzeń, wyposażając je w coraz nowocześniejsze rozwiązania podnoszące jakość dźwięku. Ich minimalistyczny, nowoczesny design doskonale komponuje się z najnowszą linią telewizorów Samsung, a wrażenia słuchowe są nieporównywalne z tymi, które zapewniają głośniki umieszczone w odbiornikach.
Do końca marca decyzja o zakupie soundbara będzie jeszcze łatwiejsza. Samsung przygotował dla swoich klientów specjalny program, w ramach którego będą oni mogli dokonać zwrotu urządzenia w ciągu 30 dni od daty zakupu w przypadku, gdyby nie spełniło ono ich oczekiwań. Dzięki temu klienci Samsung będą mogli w domowych warunkach sprawdzić moc dźwięku i przekonać się na własne uszy, jak ogromnej rewolucji w zakresie dźwięku może dokonać to niewielkie, bezprzewodowe urządzenie.
Program obejmuje modele premium z 2015 roku oznaczone symbolem HW-J – od HW-J650 po HW-J8500, czyli bezprzewodowe soundbary z osobnym, bezprzewodowym głośnikiem niskotonowym (subwooferem). Zostały one wyposażone w technologię Crystal Amplifier – autorskie rozwiązanie Samsung, które zaprojektowano w taki sposób, aby filtrować źródła dźwięku dwukrotnie, minimalizując cyfrowe zniekształcenia. Dzięki temu można cieszyć się krystalicznie czystym dźwiękiem, doświadczając wrażeń bliższych sali kinowej czy koncertowej. Soundbary oferują także możliwość połączenia z urządzeniami mobilnymi i odtwarzania ulubionych utworów przechowywanych w pamięci smartfona.
Więcej informacji oraz listę modeli objętych promocją „Satysfakcja Gwarantowana” można znaleźć na stronie: http://www.samsung.com/pl/soundbars/satysfakcja.
O firmie
Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i www.news.samsung.com