B&O Play to marka stworzona przez duńską firmę Bang & Olufsen w 2012 roku. Trzy lata później została sprzedana koncernowi Harman wraz z samochodową częścią audio-biznesu Duńczyków. Harman to jeden z największych dostawców sprzętu grającego dla przemysłu samochodowego. Produkty przeznaczone na ten rynek stanowią blisko 45 procent obrotów firmy. Dla porównania – oferta konsumencka, obejmująca m.in. słuchawki, głośniki i luksusowy sprzęt klasy high-end to tylko 30 procent wpływów.
Instalacje B&O Play będą montowane od przyszłego roku i zastąpią systemy Sony, które pojawiały się w Fordach od 2003 roku. Harman informując o nawiązaniu współpracy z tym producentem przytacza dane z najnowszych badań Ipsos 2016 Automotive Audio Branding świadczące, że dla blisko 1/3 kierowców duże znaczenie przy wyborze nowego auta ma marka sprzętu car audio.
Harman od lat współpracuje z Lincolnem, dostarczając mu pokładowe systemy audio pod marką Revel. B&O regularnie wyposaża w sprzęt Aston Martina, Audi i Mercedesa.