Rok 2020 jest wyjątkowy dla firmy Sennheiser – czołowy producent rozwiązań audio obchodzi 75. rocznicę założenia rodzinnego przedsiębiorstwa. Od momentu powstania Sennheiser kształtuje przyszłość audio, opracowując innowacyjne produkty i rozwiązania zapewniające wyjątkowe wrażenia dźwiękowe dla konsumentów i profesjonalnych użytkowników na całym świecie. Celebrując tę wyjątkową rocznicę Sennheiser zaproponuje klientom ekscytujące promocje oraz specjalne edycje swoich legendarnych produktów.
„Cieszymy się, że możemy świętować w tym roku. To celebracja naszej 75-letniej historii, która została ukształtowana nie tylko przez wyjątkowe pomysły i innowacje, ambitne projekty i liczne sukcesy – przede wszystkim celebrujemy stałe dążenie do doskonałego dźwięku. Ta pasja wciąż nas napędza: stale wprowadzamy innowacje w zakresie technologii i produktów, aby stworzyć dźwięk, który nasi klienci mogą poczuć, a nie tylko usłyszeć” – powiedział dr Andreas Sennheiser, CEO Sennheiser, który wraz ze swoim bratem Danielem Sennheiserem jest trzecim pokoleniem rodziny, która przewodzi firmie.
Urodzinowe promocje i specjalne edycje produktów
Przez cały rok Sennheiser będzie oferował limitowane edycje i ekscytujące promocje dla fanów marki. Klientom profesjonalnym, co miesiąc, będą proponowane specjalne oferty na wybrane mikrofony, systemy bezprzewodowe i profesjonalne słuchawki – w marcu będzie to system odsłuchu indywidualnego ew IEM G4-Twin oraz zestaw mikrofonowy ew 112P G4 lavalier. Będą także specjalne oferty dla miłośników muzyki, w tym na produkty klasy high-end, takie jak słuchawki HD 820 w połączeniu ze wzmacniaczem HDV 820. Ponadto w tym roku firma zaprezentuje kilka dedykowanych edycji „75 lat”.
Legendarny zestaw HD 820 + HDV 820
Z okazji swoich 75. urodzin firma Sennheiser przygotowała wyjątkową ofertę dla miłośników słuchawek – zestaw, składający się z dynamicznych zamkniętych słuchawek HD 820 oraz HDV 820 – cyfrowego wzmacniacza słuchawkowego nowej generacji – jest teraz tańszy o 25%. Od marca do końca czerwca ten audiofilski pakiet będzie dostępny tylko w sklepach firmowych Sennheiser i sklepie internetowym Sennheiser na stronie www.sennheiser.pl.
„Ta ograniczona czasowo promocja stanowi wyraz szczególnego uznania i podziękowania dla naszych audiofilskich klientów na całym świecie. Pakiet, dostępny w specjalnej cenie z okazji 75. rocznicy Sennheisera, oferuje niezrównane wrażenia dźwiękowe audiofilom, którzy dzielą naszą miłość do doskonałego dźwięku” – wyjaśnia Stephane Hareau, globalny dyrektor ds. produktów konsumenckich w Sennheiser.
75 lat tworzenia niezapomnianych wrażeń dźwiękowych
Od momentu powstania firma Sennheiser zawsze kierowała się fascynacją innowacjami. Ten pionierski etos był przekazywany z pokolenia na pokolenie. „Kiedy nasz dziadek Fritz Sennheiser założył firmę Sennheiser w 1945 r., uruchomił przedsięwzięcie, które dziś nazwano by „start-upem”. Nie zaczęło się w garażu – jak to zwykle dzieje się w początkowej fazie – ale w wiejskim domu pod Hanowerem. Kiedy ludzie odwiedzają naszą siedzibę główną – gdzie wciąż znajduje się ten dom – można poczuć pasję do dźwięku i chęć kreowania nowych pomysłów”, – powiedział dr Andreas Sennheiser.
Prof. dr Fritz Sennheiser wkrótce odkrył rozwijające się możliwości biznesowe, wykorzystując wiedzę i umiejętności zdobyte w swojej poprzedniej karierze naukowej, aby odpowiedzieć na wysokie zapotrzebowanie na urządzenia pomiarowe i mikrofony. W 1947 r. „Lab W” weszło do świata audio, wprowadzając na rynek swój pierwszy samodzielnie opracowany mikrofon. To był dopiero początek historii innowacji i poszukiwania nowych pomysłów. Pierwszy mikrofon typu „shotgun” pojawił się w 1956 roku, a dziesięć lat później pierwsze słuchawki typu otwartego HD 414 zrewolucjonizowały rynek.
Lata 80. XX wieku stały się punktem wyjścia do internacjonalizacji firmy rodzinnej pod kierownictwem prof. Dr Jörga Sennheisera. Otworzono pierwszą filię sprzedażową – Sennheiser France. Obecnie Sennheiser ma 21 oddziałów na całym świecie. W tym okresie powstało wiele rewolucyjnych produktów, w tym najlepsze na świecie słuchawki – legendarne Orfeusze z 1991 roku. Liczne patenty i nagrody w 75-letniej historii – w tym Emmy, Grammy, nagroda Scientific and Engineering Award Amerykańska Akademia Sztuki i Wiedzy Filmowej oraz Nagroda Inżynierska Emmy imienia Philo T. Farnswortha dowodzą, że zarówno klienci, jak i eksperci uznają przełomową technologię i innowacyjność Sennheisera.
Od 2013 roku dr Andreas Sennheiser i Daniel Sennheiser kierują niezależną firmą rodzinną jako współzarządzający. Wspólnie realizują wizję Sennheisera dotyczącą kształtowania przyszłości dźwięku. „Przez te wszystkie lata jedna rzecz pozostała niezmienna – nasze niezadowolenie z obecnego stanu rzeczy, które zawsze nas popycha do przodu” – powiedział Daniel Sennheiser.
O firmie Sennheiser
Wizją firmy Sennheiser jest kształtowanie przyszłości audio. Idea ta jest oparta na ponad 70-letniej kulturze innowacji, głęboko zakorzenionej w sposobie działania firmy. Założona w 1945 firma Sennheiser pozostaje przedsiębiorstwem rodzinnym, które dziś jest czołowym producentem słuchawek, mikrofonów i bezprzewodowych systemów transmisji dźwięku. Od 2013 roku firmą zarządzają Daniel Sennheiser i dr Andreas Sennheiser – przedstawiciele trzeciego pokolenia rodziny. W 2018 roku grupa Sennheiser wygenerowała sprzedaż na poziomie 710,7 milionów euro. Więcej informacji o firmie na stronie www.sennheiser.pl