Zespół tworzy na skrzyżowaniu muzyki jazzowej, akustycznej, filmowej, elektronicznej, rapu i trip-hopu. Ich płytom daleko do gładkich polistylistycznych produkcji, które są jedynie retorycznym popisem autorów. To inteligentnie zbudowane kompozycje o oryginalnej i zaskakująco bogatej sonorystyce, w których potężne transowe basy podkładów są tłem dla dosadnie mrocznych psychodramatów. W zespole grają: Paweł Bartnik na instrumentach elektronicznych, Filip Kalinowski na gramofonach oraz Olgierd Dokalski na trąbce. Zespół z powodzeniem występuje na największych festiwalach muzycznych (OFF, Open’er, Satta Outside) i w najbardziej prestiżowych klubach. Wielką fanką twórczości kIRK jest Mary Anne Hobes, wpływowa brytyjska didżejka i dziennikarka, która wielce sobie ceni niecodzienną progresywność polskiego tria. Naszym zdaniem – i będziemy się go trzymać kurczowo – formacja ta jest XXI-wiecznym triphopowo-psychodelicznym wcieleniem Krzysztofa Komedy i Tomasza Stańko i niebawem stanie gwiazdą światowego formatu.
Album wydała Oficyna Biedota i jest on dostępny w trybie „co łaska” na portalu Bandcamp m.in. w formatach FLAC i ALAC. Aby go pobrać, trzeba kliknąć tutaj.