Duński biznes od kilku lat regularnie się sypie. Jak podał niedawno niemiecki dziennik biznesowy Handelsblatt, w roku finansowym 2012/2013 strata B&O wyniosła 21 mln euro, zaś obroty były o połowę niższe od zakładanych i wyniosły 377 mln euro. W ciągu ostatnich 5 lat słynny producent audio aż trzy razy znalazł się pod kreską i wszystko wskazuje na to, że następny okres rozrachunkowy również upłynie pod znakiem czerwieni. Firmę czeka więc bolesna restrukturyzacja, ale do niczego pozytywnego nie doprowadzi, jeśli B&O nie znajdzie szybko skutecznego sposobu na odpływ klientów i nie wypuści na rynek kilku atrakcyjnych produktów. Na razie Duńczycy próbują ratować skórę przedstawiając swój system muzyczny BeoPlay 9 w trzech nowych wersjach kolorystycznych – Dusk, Twilight, Down – oddających tonację skandynawskiego lata. Akcjonariusze pewnie wyją teraz ze szczęścia…
BeoPlay kosztuje 8749 zł. I żeby nie było wątpliwości, zabawka ta reprezentuje budżetową linię Banga.