IFA 2014 rozpoczęła się w piątek, 5 września, a zakończy w środę, 10 września. Nie bez powodu wystawa trwa pełne sześć dni. Odwiedzający, chcący obejść wszystkie ekspozycje w miarę dokładnie, potrzebują na to spokojnie 2-3 dni. Okazja jest jednak niepowtarzalna – na wyciągnięcie ręki są wszystkie nowości, które w najbliższym czasie firmy wprowadzać będą na rynek. Można pooglądać, dotknąć, sprawdzić jak funkcjonują. Jest to szczególnie istotne w przypadku sprzętów audio, dlatego tym bardziej warto było umówić się i odwiedzić stoisko grupy Harman.
Wśród prezentowanych nowości główne miejsce zajęła nowa klasa produktów domowych – Harman Kardon Omni oraz wprowadzany na rynek soundbase marki JBL. Szeroko reprezentowane były także nowości słuchawkowe, wśród których wyjątkowe miejsce zajęły słuchawki sportowe Yurbuds. Te ostatnie, sygnowane przez JBL, wyróżniają się na tle innych tym, że są w zasadzie częścią wyposażenia sportowego dla intensywnie trenujących. Przy zakupie dostajemy gwarancję, że bez względu na intensywność ćwiczeń nie będą one wypadały z ucha. Zainteresowani uczestniczyć mogli w prezentacji odsłuchu kina domowego oraz produktów serii Omni. Myślą przewodnią tegorocznego stoiska Harman było „X-perience the difference” oraz „Don’t let the music stop”.
IFA to najbardziej prestiżowa, targowo-wystawiennicza impreza elektroniki użytkowej w Europie. Zapoczątkowana w 1924 roku, do niedawna odbywała się co 2 lata lub rzadziej, a od 2005 co roku gromadzi tłumy zwiedzających. Można tu zobaczyć najnowszy sprzęt audio, HiFi, surround, telewizory, urządzenia CE-Online, magnetowidy, sprzęt do fotografii cyfrowej i telekomunikacji, media bezprzewodowe, systemy komputerowe i oprogramowanie do aplikacji multimedialnych i rozrywki, AGD i wiele innych. Warto podkreślić, że berlińskie targi cieszą się wielką renomą i zainteresowaniem.