HARMAN ZWYCIĘZCA

HARMAN ZWYCIĘZCA
144 nagrody dla koncernu Harman Harman poinformował, że w ciągu ostatnich 2,5 lat należące do niego marki (JBL, Harman Kardon, Infinity, AKG, Yurbuds powered by JBL, Mark Levinson) zdobyły aż 144 nagrody dla 84 różnych produktów. W tym samym czasie na całym świecie sprzedano ponad 10 milionów produktów audio tych marek.

– Osiągnięcie idealnego designu jest częścią credo koncernu Harman – mówi Damian Mackiewicz, Vice President, Design for the Lifestyle Division. – To integralna część każdego produktu, który musi być spójny z charakterem marki, a równocześnie odpowiadać na oczekiwania konsumentów. Doskonała prezencja, innowacyjność oraz zaawansowane technologie uzupełnione przez idealny styl. Wiemy, że to są wartości, które liczą się dla współczesnego konsumenta, a zatem tym bardziej jesteśmy dumni i zachwyceni, że nasze produkty konsekwentnie wygrywają w konkursach na design – kontynuuje.

Uparcie rozwijane mistrzostwo w dziedzinie innowacji i designu stało się znakiem rozpoznawczym marek należących do Harman, takich jak JBL, Harman Kardon, Infinity, AKG, Yurbuds powered by JBL, a także Mark Levinson. Firma otrzymała 13 nagród Red Dot tydzień po tym jak przyznano jej 15 nagród iF Design oraz 9 za innowację w ramach targów CES w Las Vegas. Ogólnie kolekcja zaszczytów jest niezwykle bogata, a oto kilka przykładów:

 Nagroda Red Dot Design: JBL uplasował się tu na pierwszej pozycji zdobywając aż pięć nagród, w tym dla bezprzewodowego głośnika JBL GO. Marka Harman Kardon otrzymała trzy nagrody, w tym dla bezprzewodowego systemu audio HD, natomiast AKG otrzymało dwie nagrody za swoje słuchawki.

 Nagroda iF Design: największym zwycięzcą został Harman Kardon z nagrodami dla Esquire’a Mini, Soho Wireless, Omni Bar, bezprzewodowego systemu audio HD oraz projektowania opakowań. Słuchawki AKG otrzymały cztery nagrody, a marka JBL trzy.

 Nagrody CES Innovation: seria JBL Synchros REFLECT zgarnęła trzy nagrody wraz z innymi rozpoznawalnymi produktami: JBL Authentic L16 oraz Mark Levinson No 585.

Innowacyjność i design produktów Harman doceniana jest również przez konsumentów, którzy pomogli firmie osiągnąć kamień milowy w postaci ponad 10 milionów sprzedanych urządzeń takich jak głośniki czy słuchawki.

– Jesteśmy dumni z naszych osiągnięć, ale tak naprawdę to dopiero początek i z ekscytacją wypatrujemy kolejnych sukcesów – mówi Mackiewicz. – Z nieustającym przypływem innowacyjnych produktów spodziewamy się kontynuacji tych doskonałych osiągnięć.

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj