KEF R

Co za błąd!

Nie mówimy o nowej serii kolumn brytyjskiej firmy, która w tym roku obchodzi swoje 50-lecie. Dla nas jest oczywiste, że przez najbliższe lata „erki” będą przebojem rynkowym. I to niezależnie od dziwacznej reklamy, promującej jubileuszową kolekcję (patrz: wyżej). Dwoje ludzi skaczących na deszczu przez półtorej minuty kompletnie nie wywołuje w nas ani przyjemnych, ani tym bardziej audiofilskich skojarzeń, ale być może to jednostkowe odczucia, dlatego niespecjalnie się z tego powodu przejmujemy. Martwi nas coś innego – porzucenie przez autorów klipu kodu komunikacyjnego i zaniechanie odwiecznej konwencji, która stanowi, że kobieta umieszczona w strugach wody zawsze, zawsze!, posiada niemal rubensowską bujność piersi, podkreśloną cieniutką, prześwitującą i mokrą bluzeczką. A co my tutaj mamy? Szkoda gadać. Dlatego uważamy, że to bardzo dziwaczna reklama.

Kategorie: NOWOŚCI
Tags: KEF, KEF R-series

Skomentuj