W sumie ponad 33 godziny najlepszych oświeceniowych kompozycji, wykonywanych przez wybitnych artystów, od lat współpracujących z powodzeniem z francuskimi realizatorami. Godne podkreślenia jest to, że edytorzy zamieścili na płytach pełne utwory – nie ma tutaj kilkuminutowych hajlajtsów, wyciszanych samplerów i urywków koncertów.
W repertuarze tego wydawnictwa znajdują się zarówno nieśmiertelne przeboje – IX Beethovena (Herreweghe), „Jowiszowa” Mozarta, „Oksfordzka” Haydna (Jacobs) – jak i rzadkie okazy, do których zaliczyć można np. koncerty wiolonczelowe Monna i Pleyela, „Frische Clavier Fruechte” Kuhnaua czy „Pieces de clavecin avec voix et violon” Mondoville’a.
Dodajmy do tego kompletne wydania m.in. „Solomona” Handla (Reuss), „Wesela Figara” czy „Orfeusza i Eurydyki” Glucka (obydwie opery pod dyrekcją Jacobsa), a chyba już nikogo nie będziemy musieli przekonywać do tego zbioru. Tym bardziej, że jego cena wydaje się sensacyjna i wynosi niewiele ponad 200 zł. Wydawnictwo jest przedstawiane jako „very limited” oraz „one print only”.