Samsung oferuje minimalistyczny Space Monitor idealny do nowoczesnych przestrzeni roboczych, superszeroki 49-calowy CRG9, zapewniający optymalne wrażenia podczas grania oraz zakrzywiony monitor 4K UHD, przeznaczony dla twórców treści.
Firma Samsung Electronics Co., Ltd. zaprezentowała trzy nowe monitory: nowoczesny i minimalistyczny Space Monitor, gamingowy CRG9 oraz zakrzywiony model 4K UHD UR59C, wprost idealny dla twórców treści. Każde z tych urządzeń oferuje najlepsze rozwiązania technologiczne: od ultraszerokiego ekranu, przez realistyczne kolory, zapewniające wciągające efekty, po oszczędzający przestrzeń design, pozwalający zwiększyć wydajność.
Space Monitor: nowoczesne wzornictwo
Oryginalne rozwiązanie oszczędzające miejsce – w pełni zintegrowane ramię – zaciska się na blacie biurka, dając tym samym większą przestrzeń roboczą. Łatwy dostęp do portów oraz ergonomiczna regulacja zapewniają porządek z okablowaniem na biurku.
Space Monitor to także bogate w funkcje i wydajne urządzenie. Model 27‑calowy ma rozdzielczość QHD z niewiarygodnie szczegółowym, ostrym obrazem, natomiast model 32‑calowy prezentuje treści w rozdzielczości 4K UHD.
Urządzenie wyposażone jest w podstawkę, która chowa się w tylnej części wąskiej ramki monitora. Stojak sprawia, że Space Monitor można łatwo przechylić lub odsunąć od ściany. Można go również obniżyć do powierzchni biurka. Dodatkowo przewód zasilania i HDMI zostały zintegrowane i umieszczone w ramieniu, co pozwoliło uzyskać estetyczny wygląd.
Monitor do gier CRG9 49”: ultraszeroki ekran o podwójnej rozdzielczości QHD
CRG9 jest pierwszym na świecie superszerokim monitorem do gier w rozdzielczości 5120×1440 i proporcjach ekranu wynoszących 32:9. Na 49-calowym wyświetlaczu oferuje częstotliwość odświeżania 120 Hz i krótki czas reakcji 4 ms, co ogranicza opóźnienie obrazu i jego rozmycie. Monitor został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu najwyższej jakości wrażeń podczas grania. Wyposażono go również w technologię AMD Radeon FreeSync™ 2 HDR, która redukuje zarówno zacinanie się i rozrywanie obrazu, jak i opóźnienia, by zapewnić bezproblemowe korzystanie z gier.
Dzięki podwójnej rozdzielczości QHD (5120×1440) i HDR10 o szczytowej jasności 1000 nitów monitor jest w stanie prezentować nawet najdrobniejsze szczegóły w najjaśniejszych i najciemniejszych częściach obrazu. HDR10 zapewnia doskonałe przyciemnianie, a HDR o wysokim kontraście oferuje efekty, niedostępne w monitorach o innej rozdzielczości. Urządzenie to, wykorzystujące rewolucyjną technologię kropek kwantowych firmy Samsung, która zapewnia dokładne odwzorowania kolorów, ma ponadto krzywiznę ekranu wynoszącą 1800 mm oraz ultraszerokie pole widzenia.
Superszeroki CRG9 o proporcjach 32:9 odpowiada dwóm 27-calowym monitorom QHD 16:9 umieszczonym obok siebie. Nie zabrakło również funkcji Picture-by-Picture umożliwiającej oglądanie dwóch źródeł wideo na jednym ekranie. Monitor wyposażono ponadto w jeden port HDMI, dwa porty Display, USB 3.0 oraz opcje podłączenia słuchawek. Samsung zaprojektował też wersję CRG9 z podstawką o mniejszym rozmiarze, by każdemu graczowi zagwarantować wygodę i elastyczność, niezależnie od tego, jaką przestrzenią roboczą dysponuje.
UR59C 32”: pierwszy na świecie 32-calowy zakrzywiony monitor 4K UHD zaprojektowany dla twórców treści
Idealny dla twórców treści, którzy poszukują zarówno funkcjonalności, jak i wydajności – nowy 32‑calowy monitor UR59C ma zakrzywiony wyświetlacz UHD o współczynniku kontrastu wynoszącym 2500:1 i pełnej rozdzielczości 3840×2160 4K UHD z obsługą do miliarda kolorów. Krzywizna 1500R nie tylko zapewnia prawdziwie wciągające doznania, które są znakomicie widoczne podczas tworzenia treści i grafiki, oglądania filmów wideo lub grania w gry, ale też zmniejsza zmęczenie oczu, zwykle doskwierające przy długotrwałym użytkowaniu monitora.
Dostępny w kolorze ciemnoszaroniebieskim UR59C ma supercienką konstrukcję o grubości zaledwie 6,7 mm. Z trzech stron pozbawiony ramek wyświetlacz jest przymocowany do smukłej i wytrzymałej metalowej podstawki w kształcie litery „V” pozwalającej schować kable i zmniejszyć ilość miejsca zajmowanego przez monitor na powierzchni roboczej.