Serwis wyróżnia się spośród innych branżowych serwisów nowoczesną, kafelkową strukturą, atrakcyjnymi formami przekazu i typową dla internetu multimedialnością. Podcasty, chartsy, playlisty, przewodniki, poradniki, biografie, recenzje – strona oferuje pełne i bardzo wszechstronne menu, które ma zadowolić możliwie szeroki krąg odbiorców. Sinfini – w zamierzeniu twórców – ma spopularyzować klasykę, zahamować spadek zainteresowania tą dziedziną muzyki i zmienić postrzeganie branży, pogrążonej w głębokim cieniu konserwatyzmu. Projekt został uruchomiony przez Universal Music Group, która jednak zapewnia o niezależności witryny. Czas pokaże, czy właścicielom portalu uda się uniknąć pokusy wykorzystania go do promowania własnego katalogu. Niestety, już na starcie Sinfini traci dla nas połowę atrakcyjności – wszystkie materiały odsłuchowe dostępne są w Spotify, który w Polsce – jak wiadomo – jest… niedostępny.
Kategorie:
NOWOŚCI