Pierwszy dizajnerski system typu „all-in-one” w wykonaniu słynnej głośnikowej marki. Kosztować będzie ok. 12 tys. euro, do sprzedaży trafi we wrześniu. To aktywny system amplifikowany klasą D o mocy 1400 W. Działa w trybie wireless oraz multiroom. Wyposażony jest w technologię DTS Play-Fi i DLNA. Zarządzanie poprzez aplikację na Androida i iOS. Dostępne są wejścia optyczne i koaksjalne. Z przodu i z tyłu grają 5-calowe woofery, wspomagane satelitkami mieszczącymi głośniki nisko- i wysokotone zaaranżowane w układzie bipolarnym. SF16 przetwarza większość MP3, MP4, AAC, FLAC i WAV do pułapu 24/192. System ma preinstalowane serwisy muzyczne Tidal, Deezer, Spotify i Amazon Music. W planach Napster i Qobuz. Producent chce ograniczyć dostawy do 200 egzemplarzy SF16 rocznie.
Kategorie:
NOWOŚCI