SONY SZALIKOKAPTUR

SONY SZALIKOKAPTUR
Gustowny dodatek stylizacyjny, który pozwoli ci używać słuchawek na mrozie, przy którym nawet niedźwiedzie błagają o litość

Nowa linia nausznych słuchawek Sony „h.ear on” stała się inspiracją do stworzenia modowego projektu, który doda szyku każdej zimowej stylizacji.

Sony we współpracy z RISK made in Warsaw przygotowało propozycję, która pokazuje, że zima w mieście niekoniecznie musi ograniczać się do odcieni czerni i szarości. Projektantki Antonina Samecka i Klara Kowtun zainspirowane kolorystyką i designem nowej linii nausznych słuchawek „hear.on” stworzyły oryginalny szalikokaptur, który stanowi świetne uzupełnienie każdej zimowej stylizacji.

„Jasne, że słuchawki mają przede wszystkim świetnie grać, ale naszym zdaniem muszą też wyglądać. Są takim samym wyznacznikiem szyku, jak torebka, czy biżuteria. Potrafią ustawić całą stylizację” – komentuje Antonina Samecka.

Pracownia RISK made in Warsaw słynie z tego, że w swoich stylizacjach idealnie łączy prostotę z nowoczesnym stylem, co świetnie sprawdza się w przestrzeni miejskiej. Również nowe projekt, będący połączeniem szalika z kapturem są taką propozycją. Szalikokaptur na zewnątrz może pełnić funkcję kaptura by potem zmienić się w gustowny szal. Projekt przygotowany przez RISK made in Warsaw wyróżnia się również podszewką, która odpowiada żywej kolorystyce słuchawek z linii „h.ear on”.

„Na początku myślałyśmy o czapce, która podkreślałaby design słuchawek, ale finalnie zdecydowałyśmy się na bezkompromisowe podejście i zamiast odgradzać od muzyki – jeszcze ją przybliżyłyśmy, tworząc pod kapturem prywatną strefę dźwięku. Podszewka szalikokaptura jest idealnie zgrana z kolorem słuchawek, podkręca stylizację i ma przy tym bardzo praktyczną zaletę – w przeciwieństwie do czapki, nie psuje fryzury” – dodaje Samecka.

Poza funkcją stylowego dodatku, szalikokaptur ma również inne zadanie. Słuchawki nauszne są bardzo popularne w Polsce, jednak podczas chłodniejszych dni komfort korzystania z nich jest bardzo ograniczony. Nowa propozycja RISK made in Warsaw jest świetną, elegancką alternatywą dla czapki, która nie zakłóca przyjemności płynącej ze słuchania muzyki. Z tym dodatkiem każdy będzie wyglądał dobrze w słuchawkach nausznych.

Zestaw złożony z szalikokaptura i słuchawek „h.ear on” będzie można nabyć na stronie RISK made in Warsaw od drugiej połowy stycznia 2016.

Słuchawki z pałąkiem Sony „h.ear on” łączą wyraziste, jednolite wykończenie z wygodnym dopasowaniem, które idealnie spełnia się w przestrzeni miejskiej. Dzięki gamie ciekawych kolorów każdy może wybrać dla siebie coś i idealnie podkreślić swój styl. Słuchawki są dostępne w czterech żywych kolorach – limonkowym, cyrankowym, ciemnoróżowym i ceglastoczerwonym. Natomiast dla miłośników klasyki została stworzona wersja w kolorze stalowym. Słuchawki w połączeniu z szalikokapturem sprawią, że każda stylizacja będzie wyglądała oryginalnie i świeżo.

Autorem fotografii jest Szymon Brzóska, specjalizujący się w modzie miejskiej. W swojej karierze fotografował takie wydarzenia, jak tygodnie mody w Nowym Jorku, Londynie czy Sztokholmie. Na jego zdjęciach pojawiały się takie osobistości świata mody, jak Miroslava Duma, Anna Dello Russo, Anja Rubik, Chiara Ferragni, Kristina Bazan czy Susie Bubble.

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj