Firma Bn0 Gold, założona przez 22-letniego przedsiębiorcę, chce w ten sposób nie tylko uczcić 90-lecie duńskiej marki, słynącej z oryginalnego wzornictwa, ale także wykorzystać koniunkturę na luksusowe przedmioty w Zjednoczonych Emiratach i w Rosji. Biznesmeni stojący za tym projektem wiążą wielkie nadzieje przede wszystkim z piłkarskimi mistrzostwami świata, które mają odbyć się w 2018 roku w Rosji, a cztery lata później w Katarze.
W złotej kolekcji wykorzystano w sumie 192 kg 24-karatowego złota. Linię tworzy: zestaw BeoSound 9000, kolumny BeoLab 8000, BeoLab 6000, BeoLab 1 oraz 103-calowy telewizor BeoVision 7. Para kolumn zawiera aż 20 kilogramów metalu szlachetnego i to tłumaczy cenę 2,9 mln dolarów za parę. Sprzęt jest wykonywany na zamówienie i ma… 100-letnią gwarancją. Ze względu na to, że złoto jest dużo cięższe od aluminium, poszczególne modele ważą nawet 9 razy więcej niż seryjne.
Sprzęt można obejrzeć na trwających od dwóch dni w Amsterdamie targach Masters of LXRY. Dostawy B&O dla bogaczy rozpoczną się w przyszłym roku. Zgłoszenia pod adresem info@bnogold.com.