98-calowy TCL serii C73 imponuje rozmiarem, osiągami i atrakcyjną ceną

TCL Electronics, czołowy producent telewizorów na świecie, wprowadził na rynek gigantyczny 98-calowy model serii C73, który zwraca uwagę wielkością i jakością technologii. Model ten przebija magiczną barierę cenową i teraz 98-calowy telewizor dostępny jest na polskim rynku w sugerowanej cenie 24 999 zł.

Rynek telewizorów błyskawicznie ewoluuje, a rozmiary ekranów są z roku na rok coraz większe. Według informacji zebranych przez TrendForce, w 2022 roku telewizory wielkogabarytowe powyżej 60 cali osiągną aż 20% udziału w sprzedaży. TCL idzie o krok dalej i wprowadza na rynek gamę bardzo dużych ekranów, które dzięki zastosowaniu najnowszych dostępnych technologii, oferują wciągające doznania audiowizualne. Wykorzystane innowacje, a także możliwości produkcyjne TCL sprawiły, że teraz ogromny 98-calowy telewizor z serii C73 zapewnia odbiorcom doskonałą jakość w atrakcyjnej cenie.

Innowacyjne technologie w ogromnym telewizorze

98C735 to telewizor 4K QLED wyposażony w technologię Dolby Vision IQ i HDR10+, które w połączeniu z jego rozmiarem przeniosą użytkowników na jeszcze wyższy poziom rozrywki. Efekt intensywnych i ultrarealistycznych kolorów niczym na kinowym ekranie zapewnia technologia Wide Colour Gammut, a matryca VA i strefowe wygaszanie FALD pozwalają uzyskać głęboką czerń oraz doskonałą jasność obrazu ze szczytową jasnością 800 nitów. Model ten posiada również głośniki marki ONKYO, dostosowane do przesyłania technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos.

Dla gamerów, miłośników filmów i seriali oraz fanów sportu

Ten ogromny telewizor zainteresuje wielu użytkowników – od graczy, przez kinomanów, po fanów sportu. Za sprawą Game Master Pro, 120Hz VVR gracze otrzymują responsywny telewizor z dynamiczną częstotliwością odświeżania. Z myślą o nich, model ten wyposażony został również w porty HDMI 2.1.

Z kolei zamontowane w 98-calowym C73 rozwiązania 4K HDR przekażą obraz z platform streamingowych, takich jak np. Netflix, Disney+ czy HBO MAX w kinowej jakości dźwięku, a także obrazu, dzięki Dolby Vision IQ.

Fanów sportu z pewnością zainteresuje technologia matrycy 120Hz Motion Clarity Pro, która w połączeniu z rozmiarem ekranu pozwoli użytkownikom poczuć się jak na sportowej arenie. Dzięki niej na C73 można oglądać dynamiczne sceny, jak wyścigi samochodowe czy rozgrywki piłkarskie w doskonałej jakości, bez efektów smużenia.

Powiedz telewizorowi, co ma zrobić

Model ten wyposażony jest ponadto w najbardziej zaawansowany system Smart TV w historii, czyli Google TV z wbudowanym asystentem Google, który umożliwia łatwe sterowanie telewizorem bez użycia rąk.

To nie koniec. Kierując się potrzebą innowacji i oczekiwaniami konsumentów, TCL planuje konsekwentnie pracować nad ulepszaniem technologii i dostarczaniem jej w przystępnej cenie. Więcej szczegółów i jeszcze więcej modeli z dużymi ekranami zostanie zaprezentowanych na targach IFA we wrześniu tego roku. Będzie to miało związek z wydarzeniami sportowymi, które odbędą się pod koniec roku.

Sugerowana cena detaliczna modelu 98C735 w Polsce to 24 999 zł.

98-calowy TCL C73 to nie jedyny telewizor o wielkim calarzu, który marka wprowadza w tym roku na rynek. Ambicją TCL jest bowiem rozbudowa oferty telewizorów o dużych przekątnych. I tak lineup 2022 zawiera: 75 i 85-calowe modele z tej samej serii C73, a ponadto 75-calowy P635, P73 w rozmiarach 75 i 85 cali, a także 75-calowe modele z serii C83 oraz C93.

*****

TCL Electronics to szybko rozwijająca się firma, zajmująca się elektroniką użytkową
i wiodący gracz w globalnej branży TV. Założona w 1981 r. firma TCL działa obecnie
w ponad 160 krajach. TCL specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej
oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, począwszy od odbiorników telewizyjnych po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu.

Globalnie TCL to drugi co do wielkości producent matryc LCD na świecie oraz
3. w wolumenie sprzedanych egzemplarzy smart tv. Branżowy gigant sprzedał na świecie już ponad 24,5 mln telewizorów. Marka obecna jest w 160 krajach, gdzie zatrudnia ponad 75 tysięcy pracowników, a jej produkty trafiły już do ponad 300 mln użytkowników. Produkcja i badania rozwojowe odbywają się w 32 fabrykach i 42 centrach R&D rozmieszczonych na całym globie.

Kategorie: AUDIO-VIDEO, NOWOŚCI

Skomentuj