BJÖRK: BIOPHILIA

Islandzka artystka opublikowała pierwszy teledysk promujący jej nową płytę "Biophilia" Album ukaże się pod koniec września br. i może być przełomowy dla przemysłu muzycznego. Producenci tego przedsięwzięcia zdecydowali się bowiem na projekt multimedialny, którego częścią jest m.in. dostępna już w iTunes aplikacja. Wielu specjalistów uważa, że taka wszechstronność wydaje się przyszłością tego sektora.

Wśród wielu zarzutów pod adresem industrii fonograficznej już od dłuższego czasu pojawia się ten, iż nie potrafi ona korzystać z nowoczesnych technologii multimedialnych, ograniczając się tylko i wyłącznie do wydawania płyt, co wydaje się dzisiaj skandalicznym anachronizmem, prowadzącym m.in. do spadku profitów, załamania pozycji rynkowych oraz straty najbardziej kreatywnych postaci tej branży. Album Björk jest szansą, by pokazać potencjał nowych środków przekazu oraz sposoby ich wyzyskania. Co prawda zwykły fan Islandki może czuć się trochę zagubiony w tej nowoczesności, ale przecież wiadomo, że w biznesie muzycznym od pewnego czasu muzyka jest najmniej ważna. Więcej – click here

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj