BMW x TEATRO ALLA SCALA

BMW x TEATRO ALLA SCALA
Zamiast lokowania swoich bryk w przedstawieniach La Scali, BMW wybrało bardziej subtelny sposób informowania o współpracy z mediolańską operą

Z jednej strony – marka samochodowa będąca symbolem potęgi, szybkości i dominacji. Z drugiej – instytucja operowa, będącą świadkiem epokowych kreacji, źródłem nieskończonych wzruszeń, miejscem świętym dla duchowej Europy. Trudno o większy kontrast, a jednak BMW i La Scalla stworzyły serię zgrabnych plakatów, które doskonale wyrażają ideę współpracy między nimi. Bawarski koncern jest oficjalnym mecenasem mediolańskiej sceny i chyba nie pozostaje to bez wpływu na wyobraźnię pracujących dla niego ludzi. Reklamy przedstawiają beemki mknące po drogach, które z loty ptaka przypominają instrumenty: skrzypce, gitarę i mandolinę. Towarzyszy im hasło „BMW zabierze cię w drogę do wielkiej muzyki”. Prace zostały stworzone przez tercet Domenico Montemurro, Stefano Consiglio i Alessandro Bavari.

Kategorie: NOWOŚCI
Tags: BMW, La Scalla, opera

Skomentuj