PIRACI Z GOOGLE

PIRACI Z GOOGLE
Google wśród 10 firm reklamowych, które najwięcej zarabiają na... sieciowym piractwie muzycznym i filmowym

Taka jest konkluzja raportu przygotowanego na University of South Carolina przez specjalistów Anneberg Innovation Lab. W pierwszej dziesiątce znajduje się wiele renomowanych marek, w tym m.in. Google i Yahoo!, którym w ogóle nie przeszkadza, że czerpią zyski z reklam umieszczanych na stronach nielegalnie dystrybuujących muzykę i filmy. Poniżej czołówka firm wspierających reklamowo takie postaci, jak Kim Dotcom. Informacja na ten temat – tutaj.

1. Openx, a US company backed by Accel Partners, Index Ventures and SAP Ventures that claims to serve more than 1 trillion ad impressions per year

2. Google, including Double Click

3. Exoclick, a Barcelona-based firm that claims to serve around 2 billion ad impressions per day

4. Sumotorrent

5. Propeller Ads Media, a UK-based ad network that promises ‘targeted reach and quality inventory’

6. Yahoo!, including Right Media

7. Quantcast, a US firm backed by Founders Fund, Cisco Systems, Polaris Venture Partners, Revolution Ventures and Allen & Company

8. Mediashakers, a Geneva-based ad network

9. Yesads, a Clicksor-owned ad network that claims to serve 900 million ad impressions each month

10. Infolinks, a US company that says its clients include 100,000 sites in 128 countries

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj