SONY x AURIA FASHION UNPLAGGED

SONY x AURIA FASHION UNPLAGGED
Co można zrobić z kabli słuchawkowych? Sony udowadnia, że prawie wszystko. Torebkę, etui na okulary, okładkę do paszportu, osłonę na smartfon, a nawet klapki plażowe...

AURIA, jedna z ulubionych marek modowych gwiazd, tworzy pierwszą na świecie kolekcję akcesoriów podróżnych wykonanych z przewodów słuchawkowych. Współpraca Sony z marką AURIA zaowocowała powstaniem atrakcyjnych akcesoriów podróżnych wykonanych z przewodów do słuchawek. Pięć niepowtarzalnych produktów inspirowanych jest nowymi słuchawkami bezprzewodowymi h.ear on NC

Ponad 113 metrów przewodów posłużyło więc do stworzenia unikatowej serii akcesoriów utrzymanych w pięciu żywych kolorach serii h.ear. Kolekcję Sony x AURIA „Fashion Unplugged” tworzy okładka na paszport w kolorze limonki, ciemnoróżowe etui na okulary przeciwsłoneczne, ceglastoczerwona torba plażowa, cyrankowa osłona smartfonu oraz klapki plażowe w kolorze stalowym.

Inspirację do stworzenia całej kolekcji stanowiły nowe słuchawki bezprzewodowe h.ear on NC firmy Sony. Zapewniają one dźwięk o równie wysokiej jakości co słuchawki przewodowe — tyle że bez niewygodnych, ciągle plączących się kabli. Dają też swobodę podróżowania i możliwość zanurzenia się w muzyce zarówno podczas codziennych dojazdów, jak i wypoczynku na plaży.

— Współpraca z Sony nad tak nowatorskim projektem była niezwykłym doświadczeniem — mówi dyrektorka AURIA i projektantka Diana Auria, której produkty nosiły takie gwiazdy jak Rihanna, Daisy Lowe czy Lily Cole. — Od dawna jestem liderem w dziedzinie mody ekologicznej, a przewody słuchawkowe idealnie nadawały się do upcyclingu i wykorzystania w moich projektach. Można z nich robić naprawdę sympatyczne, kolorowe i trwałe produkty podróżne.

Kolekcja podróżna na każdą okazję to w zamyśle uzupełnienie nowej rodziny barwnych słuchawek Sony, które stanowią efektowny dodatek do stroju i łączą doskonałe brzmienie z wygodą noszenia.

Dzięki technologiom NFC i Bluetooth słuchawki bezprzewodowe h.ear on NC nie wymagają użycia przewodów: autentyczny, wierny dźwięk uzyskuje się bez krępujących ruchy kabli. Aby rozpocząć bezprzewodowe odtwarzanie muzyki lub audiobooków, wystarczy przyłożyć do słuchawek urządzenie z technologią NFC.

Słuchawki są ponadto wyposażone w cyfrowy system osłabiania zewnętrznych hałasów, który eliminuje dźwięki z tła i pozwala skupić się wyłącznie na muzyce.

— Słuchawki to element osobowości — mówi Alberto Ayala, dyrektor marketingu w dziale Video & Sound Sony Europe. — Zawsze mamy je ze sobą, tak jak telefon czy klucze. I właśnie dlatego słuchawki bezprzewodowe h.ear on NC są projektowane tak, by stanowiły składnik życia użytkownika.

Informacja o AURIA

Powstała w 2013 roku firma AURIA słynie z wyważonego połączenia innowacyjności i przewrotnego stylu ze starannością rzemiosła. Jej założycielką jest Diana Auria, absolwentka słynnego na całym świecie London College of Fashion. Firma promuje nową generację tkanin z recyklingu, w których wykorzystywane są zużyte sieci rybackie i inne odpady. Produkty AURIA były prezentowane na największych światowych pokazach mody. Noszą je gwiazdy tego formatu, co Rihanna, Daisy Lowe i Eliza Doolittle.

Sony Corporation jest czołowym producentem sprzętu audio, wideo, fotograficznego, rozrywkowego, telekomunikacyjnego i informatycznego oraz podzespołów elektronicznych przeznaczonych na rynek masowy i dla odbiorców profesjonalnych. Działalność w segmentach muzyki, filmu, rozrywki komputerowej i Internetu zapewnia Sony wyjątkową pozycję: światowego lidera w branży elektronicznej i rozrywkowej. Skonsolidowany obrót Sony w roku obrachunkowym, który zakończył się 31 marca 2016, wyniósł w przybliżeniu 72 miliardy dolarów USA.

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj