SPRINT DO TIDALA

SPRINT DO TIDALA
Sprint, telekom obsługujący w USA ponad 60 mln klientów i należący do japońskiego Softbanku, kupuje 33% akcji serwisu streamingowego TIDAL.

Globalna platforma muzyczno-rozrywkowa TIDAL i firma Sprint (NYSE: S) ogłosiły rozpoczęcie przełomowej współpracy, w ramach której już wkrótce 45 milionów klientów indywidualnych firmy Sprint będzie miało nielimitowany dostęp do materiałów artystów niedostępnych nigdzie indziej.

Platforma TIDAL i jej artyści stworzą materiały na wyłączność, które będą udostępnione wyłącznie obecnym i nowym klientom firmy Sprint.

W ramach współpracy firma Sprint nabędzie 33% akcji TIDAL. JAY Z oraz inni artyści-właściciele nadal będą zarządzać usługą TIDAL skoncentrowaną na artystach, realizując tym samym pionierską strategię bezpośrednich relacji między artystami a fanami. Prężna współpraca między Sprint a TIDAL przyczyni się do zwiększenia liczby klientów na obu platformach poprzez zapewnianie dostępu na wyłączność tym abonentom, którzy zdecydują się skorzystać z platformy TIDAL. Główny dyrektor wykonawczy w Sprint Marcelo Claure dołączy także do grona dyrektorów w TIDAL.

– Sprint dzieli naszą wizję zrewolucjonizowania branży kreatywnej poprzez umożliwienie artystom bezpośredniego kontaktowania się z fanami i tym samym doprowadzenia do realizacji pełnego, współdzielonego potencjału – skomentował JAY Z. – Marcelo od razu zrozumiał przyświecający nam cel i cieszymy się, że razem możemy zapewnić 45 milionom klientów Sprint niezrównany poziom rozrywki – dodał artysta.

TIDAL to globalna platforma rozrywkowa skupiająca się na doświadczeniach, których bezpośrednimi odbiorcami są fani artystów z całego świata. Abonenci platformy TIDAL mają dostęp do treści dobieranych na wyłączność, które bezpośrednio łączą artystów z fanami na wiele sposobów. Platforma TIDAL dostępna jest na terenie ponad 52 krajów, a abonenci mają do dyspozycji ponad 42,5 miliona utworów i 140 000 wysokiej jakości klipów.

Innowacyjna platforma TIDAL w połączeniu z nagradzaną, niezawodną siecią Sprint wraz z najbardziej opłacalnymi pakietami nielimitowanych danych, rozmów i sms-ów będą pierwszym tego typu przeżyciem dla fanów muzyki.

– Jay dostrzegł nie tylko lukę rynkową, ale także kulturową. Włożył serce i determinację w stworzenie TIDAL jako światowej klasy platformy odtwarzania strumieniowego muzyki bez konkurencji w zakresie jakości i materiałów – skomentował dyrektor Claure. – Pasja i poświęcenie, którymi artyści-właściciele dzielą się z fanami pozwoli firmie Sprint na zaoferowanie nowym i istniejącym klientom dostępu do materiałów na wyłączność i rozrywki, której nie znajdą nigdzie indziej – dodał dyrektor.

Wkrótce do wiadomości podanych zostanie więcej informacji o ofertach na wyłączność i zbliżających się promocjach Sprint i TIDAL.

Poświęcenie firmy Sprint na rzecz klientów i artystów jest fundamentem współpracy. W ramach działań w tym zakresie ustanowiony zostanie nowy fundusz marketingowy skupiający się właśnie na artystach. Fundusz ten zapewni artystom elastyczność konieczną do tworzenia i dzielenia się twórczością z fanami.

Ogłoszenie współpracy firm Sprint i TIDAL następuje tuż po niedawnym podaniu do wiadomości przez TIDAL informacji o dostępności nagrań w jakości Master. Szeroki zakres materiałów od wytwórni i artystów, włączywszy znany katalog muzyczny grupy Warner Music Group, dostępny jest teraz w jakości dźwięku Master na wszystkich dostępnych rynkach TIDAL.

O TIDAL
TIDAL to globalna platforma rozrywkowa skupiająca się na doświadczeniach, których odbiorcami są fani artystów z całego świata. Abonenci platformy TIDAL mają dostęp do treści dobieranych na wyłączność, które bezpośrednio łączą artystów z fanami na wiele sposobów. Usługa zapewnia dźwięk wysokiej jakości, odpowiadający jakości CD, wysokiej rozdzielczości wideo, a także możliwość odkrywania nowych artystów poprzez TIDAL Rising i niepowtarzalne wrażenia na TIDAL X. Platforma TIDAL dostępna jest w ponad 52 krajach, a abonenci mają do dyspozycji ponad 42,5 miliona utworów i 140 000 wysokiej jakości klipów.

O Sprint
Firma Sprint (NYSE: S) świadczy usługi komunikacyjne w celu łączenia klientów z tym, co dla nich ważne w coraz lepsze sposoby. Na dzień 30 września 2016 r. firma Sprint obsłużyła 60,2 miliony połączeń i cieszy się szerokim uznaniem za tworzenie, realizację i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, włączywszy pierwszą bezprzewodową usługę 4G w ofercie krajowego operatora na terenie Stanów Zjednoczonych, a także wprowadzenie na rynek wiodących marek bez umów takich, jak Virgin Mobile USA, Boost Mobile i Assurance Wireless. Wśród osiągnięć firmy znalazły się także krajowe i międzynarodowe funkcje push-to-talk oraz globalny szkielet internetu na poziomie 1. Przez pięć ostatnich lat firma Sprint trafiała na listę przedsiębiorstw prowadzących zrównoważoną działalność w Ameryce Północnej Dow Jones Sustainability Index (DJSI).

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj