TONSIL: REAKTYWACJA

TONSIL: REAKTYWACJA
Firma z Wrześni wynajęła firmę public relations, by... odbudować swój wizerunek

– Nie ukrywam, że umowa z Tonsilem ma dla nas szczególny charakter. Nie tylko ze względu na szeroki zakres współpracy, ale przede wszystkim sentyment do marki. Przecież Tonsil był niegdyś wizytówką Polski w świecie. Włożymy dużo serca i wysiłku, aby Tonsil znów wrócił do gry. Choć zdajemy sobie sprawę, że to trudne zadanie ze względu na ostrą konkurencję – mówi serwisowi Media Run Kajetan Adamczak, prezes agencji White Magick, która wygrała przetarg na usługi PR oraz pomoc w tworzeniu kanałów dystrybucji.

Nie znamy szczegółów współpracy między tymi firmami, chcielibyśmy jednak podrzucić kilka pomysłów, które mogą odmienić wizerunek firmy i umieścić ją znowu w czołówce postępu, na listach zakupów oraz – być może – w sercach audiofilów. A oto, co należy zrobić naszym zdaniem, aby PR w tej branży miał sens.

– Referencyjne kolumny za 1 mln złotych i ślepy test porównawczy ze Steinwayem model D.
– Limitowana seria kolumn zaprojektowana w biurze Pininfarina
– Aktywne monitory bezprzewodowe w dwunastu kolorach
– Aktywny system głośnikowy z wbudowanym konwerterem, wzmacniaczem i uniwersalnym odtwarzaczem
– Bezprzewodowe kolumny z modułem WiSA
– Słodkie przenośne kolumienki Bluetooth dla dziewczyn
– Słuchawki „Drive by Kubica”
– Gramofon typu „plug’n’play”
– Limitowana seria Altus Forever z obudowami z betonu oraz tytanowo-kewlarowymi przetwornikami
– Uniwersalny dok do smartfonów zaprojektowany przez Gosię Baczyńską
– Nowa linia kolumn i megafonów „Ekstraklasa” adresowana do kibiców piłkarskich
– Działa akustyczne do rozpraszania tłumów

W sprawie honorarium za konsultacje, prosimy kontaktować się pod naszym mejlowym adresem

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj