WOJNA DOMOWA

WOJNA DOMOWA


(foto: Infinity Ward, Inc.)

Brytyjska organizacja ERA (Entertainment Retailers Association) podsumowała ubiegły rok na angielskim rynku domowej rozrywki, obejmującej segment gier komputerowych, muzyczny oraz wideo. Największym przebojem w Wielkiej Brytanii okazała się gra Call of Duty: Modern Warfare 2, która sprzedała się w nakładzie blisko 3 mln egzemplarzy (na różnych nośnikach). Z artystów najlepiej zaprezentowała się Susan Boyle, jeśli uznać ją za artystkę. Niewątpliwie ta pani dzięki tak imponującej sprzedaży swojej płyty (1,7 mln egz.) sfinansuje wiele tegorocznych niszowych, ambitnych i klasycznych projektów. Gdyby komuś nie wystarczyło poniższe zestawienie, proszę kliknąć tutaj i ściągnąć dokument zapisany w PDF, zawierający o wiele bardziej szczegółowe dane dotyczące trendów HE na Wyspach.

The 2009 UK Top Ten

1) Call of Duty: Modern Warfare 2 (Game) – 2.9 million units sold

2) Harry Potter and the Half Blood Prince (Movie) – 2.2m

3) FIFA 10 (Game) – 2.2m

4) Quantum of Solace (Movie) – 2m

5) Twilight (Movie) – 1.8m

6) Susan Boyle – I Dreamed A Dream (Album) – 1.7m

7) Wii Sports Resort (Game) – 1.5m

8) Lady GaGa – The Fame (Album) – 1.5m

9) Slumdog Millionaire (movie) – 1.5m

10) Transformers: Revenge of the Fallen (movie) – 1.4m

Kategorie: NOWOŚCI

Skomentuj